ROMEINEN - WerkbladenVerzamelde werkbladen en opdrachten rond het onderwerp Romeinen
| Mooi van opzet zowel van informatie, filmpjes en werkbladen |
| |
Informatiewerkblad
Informatief werkblad
Informatief werkblad
Informatief werkblad
|
| Werkbladen die je moet invullen met het internet. Helaas werken niet alle linken meer! |
| Gaat over het Bijbelboek Romeinen |
|
| 9 x opdrachten met werkbladen. Erg mooi.
Zie het overzicht:
Romeinse weg.
Het Romeinse Schip/De dag dat het schip verging.
Wachttoren in Velthuizen.
De Moerasbrug op de zuil van Trajanus.
Dakpannen en dierensporen.
Eten en drinke.
Keizerlijke munten.
De afvalkuil/Romeins Aardewerk.
Romeins Badhuis: het gebouw.
|
| In 16 bladzijden informatie. |
| Leuk document met veel informatie en opdrachten |
| Opdrachtenblad klas 1- 2 HAVO/VWO |
| Griekenland en het Romeinse Rijk.
Mooi werkblad. |
| Gaat vooral over de klok en getallen |
| De cijfers van de Romeinen - leer de rekenregels en de verschillende cijfers kennen. | |
ROMEINEN - Werkbladen - Andere pleinen Andere pleinen in deze categorie:
|
WERKBLADEN VERZAMELPLEIN - BASISONDERWIJS
| | Werkbladen voor het basisonderwijs om zelfstandig te werken als leerling.
Deze werkbladen zijn te gebruiken bij de desbetreffende vakken. Zie ook op de Pleinen zelf. |
| Vragen en opdrachten bij Histoclips. |
| Kruiswoord-clips zijn geschikt voor de bovenbouw, groep (6)-7-8 van de basisschool. |
| Bij de kruiswoordpuzzel die bij dit Canon-pad hoort, is een nakijkblad beschikbaar. |
| Uit het project |
Trek lijntjes naar de foto’s die hetzelfde moeten voorstellen.
ff geduld voor het openen.
Verdeel de zinnen in zinsdelen.
|
| Werkblad met info en opdrachten. | |
ROMEINEN - Werkbladen plein - Uitleg en informatie
De informatie en de opgenomen links op dit plein zijn met veel zorg samengesteld.
Heb je suggesties voor het Plein ROMEINEN - Werkbladen?, laat het ons dan weten.
Het is toegestaan om dit plein op te nemen op jouw website als dit van nut is voor de mensen die op je website komen.
Of doorzoek de website met Google om het te vinden.
|